Benim cildim aşırı kuruyor. Eczacı biodermayı önermişti. Hatta ozaman catlak için de bunu kullanabilirsin demişti. Ben de 2 günde 1 duştan sonra komple tüm vücudumu biodermayla nemlendirdim. Pazartesi doğumum var ve farkettim ki hiç çatlağım yok. Belimde eskiler var ama yeni oluşan catlak olmamış. Genetik mi yoksa biodermadan mı bilmiyorum. Ama çok güzel nemlendiriyor.