Dilosege Kızlar 35 haftalık hamileyim şiddetli bi bel ağrım var. Kalçamda batma oluyor yürürken yatarken sağa sola dönerken canımdan can gidiyor resmen. Gözümden istemsiz bi şekilde yaşlar süzülüyor. Evlenmeden öncede çok yorulduğum günler oluyordu bu ağrı. Ama hamilelikten dolayı olsa gerek tetikledi galiba. Normal doğum yapmak istiyorum ama doktorum fıtıktan şüpheleniyor. Fıtık varsa normal yapamazsın dedi. Emar çektirmemi söyledi ama ben çektirmek istemiyorum. Ne yapmalıyım 😏
sudamlasi Dilosege neden emar çektirmek istemıyosunuz?Emarın bi zararı yok. Ve sizin ki neredeyse mecburi. Ya fıtık varsa ve normal doğuma engelse🤷🏻
Dilosege sudamlasi bebeğin etkileneceğini söylüyorlar doğduktan sonra hep hasta olur dediler. Normalde çok kulak asmam ama son günler olduğu için insanın içinde korku oluyor
sudamlasi Dilosege ben girdim emara. Bebekte sıkıntı olcak olsaydı asla doktorlar teklif etmezdi. Allah korusun fıtık varsa iyi olmayabilir normal doğum.Etrafa kulak asma yani senin durumunu ne kadar bilebilirler ki doktordan iyi bilemezler🤷🏻
Dilosege Dsa açıkçası doktorlarada çok guvenilmiyorki. Işinin ehli iyi bi doktor bulmak mesele. Aynı şikayetler sizdedemi vardı