Kızlar sezeryan veya normal hiç farketmez.Doğuma kadar sütü gelmeyen bir çok anne var biliyorsunuz.Bazısınız 12 bazısının 29.haftadan itibaren sütü gelmeye başlıyor.Doğuma kadar hiç gelmeyen bir annenin,doğumdan hemen sonra sütü nasıl gelebiliyor aklım almıyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ göğüsü elleyip tetikleyecek miyiz doğumdan sonra ne yapacağız çocuk doğar doğmaz süt isticek sütü nasıl getirtcez gelmezse direk mama mı vercez kafamda daha doğurmadan deli sorular😔😔 Çok bilgisizim belki de ondan.Bilgilerinizi düşüncelerinizi bekliyorum