Merhaba arkadaşlar ben tam 35 haftalık hamileyim hamileliğimde hiç bir sıkıntı yaşamadım her gün düzenli yürüyüş pilates yapıyorum dün doktora gittiğimde bebeğimin kilosunun haftasına uyumlu olduğunu söyledi 2300 gramdı . Lakin doktorum bacak kısalığı gözüküyor dedi çok tedirgin oldum bu konuyu yaşamış annelerimiz var mı doğumdan sonra neler yaptınız