Bebebebem ben 8 ay oldu kullanıyorum çok sık hiç kurutmama sorunu yaşamadım. Doğru programa atınca kurutuyor aslında. Bir defa koyu renk battaniyeyi pamuklu beyaza koydum bilerek daha iyi kurutur sanıp mesela kurutmadı kendi programına koyunca kuruttu. Beyazları hep pamukluya , çok fazlaysa beyazlara koyup güneş kuruluğuna alıyorum. Sadece benim sevmediğim yanı çok uzun saatler sürüyor eğer kurumayan varsa kurutmana kadar 15 dk gösteriyor ama en az yarım saatte öyle devam ediyor. Program saatleri çok uzun. Annemde kullanıyor Arçelik daha kısa programda kurutuyor