Kızlar bebeğim 48 günlük .ben bebeğimi emzirmeyi çok istiyorum o da istekli ama sütüm çok az geliyor başından beri bu böyle ve bebek beş dakika falan emdikten sonra süt gelmedigi için mememeyi istemiyor itiyor eliyle ağlıyor.saginca da bakıyorum 10 ml çıkıyor süt en fazla şimdiye kadar 25 i gördüm.humana aldım malt içeceği aldım ama artmıyor . Bol su iciyorum çok dikkat ediyorum.daha ne yapabilirim benle aynı durumda olan varmı