Daha gebeliğinize 10 gün var ve 8. Gün kan vermeyi düşünüyorsunuz bazen yumurtlama geç olabilir eğer gebelik var ise bile kanda değer çok düşük çıkacaktır ve doktor size kımyasal dış gebelik diyecektir sizin kafanız karışacaktır ve bu 8 günlük süreç size 8 ay gıbi gelecektir zaman size zindan gibi olacaktır ama gidip kan vermezseniz içiniz içinizi yiyecektir acaba var mı diye bakın suan bile kafaya takmış bulunmaktasınız bu şekil düşündüğünüz zaman ciddi oranda üzüleceksiniz kafanıza o kadar takmışsınız ki kabız ishal mide bulantısı gibi şikayetlerinizi dikkat etmişsiniz bu pakolojılmen olabilir Ramazan bu yemek yeme dengesi bozuluyor vücud alışmaya çalışıyor bilemiyorum belkide gebelik belirtisidir sadece ön görü ama bu kadar erken gidip yapmayın sonra üzülürsünüz iki şıkta çıksa kafaya çok takarsınız eğer yolculuk ya da diş tedavisi olmayacaksanız bu kadar erken bakmayın bu mübarek günde rabbim hayırlısıyla bir evlat nasip etsin size ( söylediklerimden kırılmayın sadece üzülmenizi istemiyorum bu yollardan geçmiş olarak diyorum o pakoljı çok kötü )