Sabah uyandığımda ara ara kaşığımdan belime sancı giriyordu ama üşütmüşüm gibiydi gecede hissettim ama yataktan kalkmadım hafifti sonra baktım devam etmeye başladı hızlı hızlı kahvaltı hazırladım yedik evi topladım yatağımı yaptım derken 12 gibi çıktım evden 3. Doğumum olduğu için doktor hemen gel dedi yatışım yapıldı 2cm açıklık lavman yapıldı yarım saat dolandım bu arada şiddetlendi nst bağlandım yatarken çektim sancıyı 3 saatte doğdu çok şükür 39+5 de geldi 3.20 geçe