Ben 29 ocakta düşük yaptım ilk düşüğümdu adetlerim normalde hep duzenliydi daha sonra dusukten sonra 5 marta adet oldum simdide 8 nisanda oldum ve hal böyle olunca yumurtlama donemimi tam hesapliyamiyorum sizin bir fikriniz var mı nsl hesaplayabilirim cok istiyoruz rabbim herkese en kısa sürede nasip etsin bizede inşallah