Ebrumertruzgar Tosbik birde bugun sabah kalktim su 4 parmak muhabbeti var ya gogus altindan 4 parmk yerlestir doguma az kalmıştır diye bugun sabah uyandim ve karnim asagida gibi gogus altim inmis gibi ins yaa😊yada psikolojikde olabilir
Tosbik Ebrumertruzgar ahahaha zorla doğurtcaz kendimizi 😀 belki de yaklaşmıstr senin dogumun belli mi olr. Saglikla kucagimiza alalim insallah 🙏💕 ama bn normal degil sezaryen istyrm. Bu hafta gttigimde konuscam doktorumla 😍
Ebrumertruzgar Denizz01 banada 19 kasim demisti doktorum son bir hafta ins yaa dayan sabir ebru diyorum 😊sonu guzel olsun ins hepimiz
Ebrumertruzgar Denizz01 korku varmi sendede bn korkuyorum biraz hem bir an once olsun diyorum bitsin artik diyorjm hmde korkuyorum
EmelBG Ebrumertruzgar Genel olarak o düşüncelerdeyimde yok saymaya çalışıyorum ev temizliğini bu haftaya bıraktım onunla oyalanıyorum çok düşünmüyorum o yüzden .Sakarya canım ya sen
Nefesimm Ebrumertruzgar 36+6 niyetim yok dogurmaya esim bugün yarin diyor ama ben gayet iyiyim😁 sali cati muanem var en son gecen hafta dr bebek kanaala girmis demisti bakalim hazirliklar tamam Zaten keyfi bilir😁