Arkadaşlar kanamam olduğu için doktorum progestan başlattı sabah akşam şeklinde günde 2 tane kullandım 15 günden ilaç bitti yenisini yazdırdım doktoruma eczane ilacı vermedi 1 ay geçmeden ikinci kutuyu alamazsınız devlet karşılamıyor parasının tamamını vermeniz gerekir dediler. Bu şekilde birşey var mı sonuçta doktor bana 2 tane kullan dedi o yüzden erken bitti