Seyma2255 Kızlar 9+4 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ama ilk haftalar olduğu için sürekli kontrole gitmek istiyorum iyimi kötü mü diye size de oluyor mu kötü birşey olur ben anlamam diye çok korkuyorum ya
bitterciko Seyma2255 bende yok bu istek ya . 27. Haftadayım 2 ayda 1 gidiyorum . Hiç gelmiyor içimden niyeyse
yyasolii Seyma2255 ayyy bende öyleyim sürekli doktora gidesim var iki doktora gidiyorum en son diğer doktor bana gelmene gerek yok 2 takip yapma dedi bende çoçuk gibi banane bebeğimi merak editörüm dedim adam güldü
babyasyanil Valla ayda 2 kez giderdim bide ücretsiz olanı kullanırdım doktorum ile kanki olmuştuk😅 büyümeye baslayınca bide hissedince sıklıkla gitmiyorum sadece kontrollere. Cok normal o yüzden
Seyma2255 babyasyanil aynen hateketlerini hissetmeye başlayınca rahatlıyorsun biraz ama ilk aylar çok zor geçiyor yaşıyor mu birşey olduysa ben mi hissetmiyorun falan filan 😂
1prensesimm Devlet hastanesi 1 ay dolmadan 2. Ultrason yapmiyor deli gibi ayın dolmasini bekliyorum 😂özel hastanelerde içinde nefes alsan para istiyor o yüzden beklemedeyim 🙈😂
acakir Seyma2255 evetttt ayni durumdayim. Suan 11+2 bugun kontrolum vardi. 2 hafta sonra gelin dedi ama cok uzun geliyor devamli gitmek istiyorum :) yalniz degilsiniz yani :)))
Mavigozunannesi Seyma2255 3. Gebelik hiç olmuyor ilkinde öyleydim 2. De normal suan 3 ve gün bile saymıyorum bazen hamile oldugumu unutuyorum🤣
5melekannesi Seyma2255 valla sen bensin doktordan çıkıp tekrar yanına girmek istiyorum bizim eve yatılı alıcam 😂😂