Serendipty Fitil kullanırken en derine itirken sanki derinde balon gibi bir çıkıntıya temas ediyorum. Hamilelikten mi yoksa farklı bir durum mu oldu acaba siz de hissediyor musunuz
mercimekkoftesi1 Serendipty büyük bi baloncuk gibi şeyden mi bahsediyosun yoksa pütürlü bi yapısı var ondan mı anlamadım. Ama vajinanın içi pütürlü bi yapıda o yüzden normaldir diye düşünüyorum
Happymm Serendipty öyle bişey yok demişler ama haklısın öyle oluyor bende de olmuştu hamilelikten bebek büyüdükçe öyle oluyor doktorumda demişti
Sibel_72 Vala ben derine koymuyorum girişten biraz itiyorum yoksa kanama görüyorum zaten yarısı çıkıyor bide kızlar afedersiniz sonradan vajinadan bu fitilden kötü koku geliyor günde 1-2 çamaşır değişiyorum bu yüzden normal mi