Kızlar doğuma az bi zaman kaldı 37 haftalığız ama o kadar bunaldım ki korku basıyo olacak mı nasıl olacak doğumum diye düşünüyorum hep artık ne rahat nefes alabiliyorum ne yatabiliyorum yürüyemiyorum rahat rahat benim gibi olanlar varmı sürekli de evdeyim 🥹🥲