Kızlar 33 haftalık hamileyim vajinamda öyle bir kaşıntı var ki resmen yara oldu kanıyor sirkeli su ile yıkadım şimdi a sonra da karbonatlı su ile yıkayacağım pazartesi doktora gideceğim ama nasıl dayanıcam bilmiyorum ne yapmam lazım Allah aşkına bişey deyin sadece beyaz akıntım var başka akıntı da yok