Kubukargl Papatyam63 ben 3 sene önce bimden almıştım taş gibi çıkmıştı ama şuankiler nasıldır bilmiyorum canım
Nurr_22_22 Papatyam63 bim den aldim bu sene küçük boy sağlam çıktı hastane çantası olarak kullandım hala da kullanıyorum
AyFa1608 Papatyam63 plastik gibi olanlar hemen kırılcakmış gibi duruyor. Ona güvenemediğimden bez tarzı aldım.
Dilekata123 kendime Şok tan aldım anında patladı ama A101 valizini anneme aldım gri kaç sene oldu hala kullanıyorum bence kaliteden çok şans gibi benle beraber alanların hepsi çöp oldu deneme yanılma gibi birşey
ElaRose Papatyam63 annem abime bohça için aldı 2 sene önce . Benim Pierre cardin valizimle aynı kalitede 🤣 bütün valizler ince duruyor
Ezgikrkl Papatyam63 Eşimin akrabası bir kaç yıl önce a101den almış eşime satmışlar 🤭 taşınırken bir sürü eşya koyduk içine kullanışlıydı ama içindeki astarı pek beğenmedim ben şimdikiler nasıldır bir fikrim yok ☺️