210719_ Oğlum 4 yasında ameliyat olcak ama çok tedirginim geniz eti ameliyatı olan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız🙏
ensensr23 İkizlerim oldu benim geniz bademcik ve kulağa tüp takıldı çok şükür bir haftada iyileştiler sadece genizse çok daha çabuk toparlanır.
Ayezhanim @“210719_”#p27218888kziim oldu iki yaşında o kadar korkup aglamasaymisim keşke daha erken yapsaymisim 😂o kadar basit bir ameliyat oldu ki elhamdülillah çocuk rahata kavustu ve iki gün içinde iyileşti
Yldzhra Geçen ay oğlum geniz eti bademcik ve kulak tüpü ameliyatı oldu 2 haftada iyileşti bademcik zorladı geniz eti hiç sıkıntı deşil