Yasminkrc Salihs ozele gittgimde 2 kilo 160 gram dedi. devlet 2 kilo 300 gram dedi hangisi dogru bende bilmiyorum 😏☺️
Sib2669 Salihs 2760 demişti doktorum 10 gün ileriden gidiyordu bu hafta 37 de muane oldum kilo almamış çok dedi 3200 anca doğar dedi bakalım sağlıklı olsunda kilosu çok önemli değil
Yasminkrc RuyaKuzey2534 esimde bende minyonuz bizim ki biraz kucuk olcak galiba ☺️ valla neler yiyorum ama her bebek farkli galiba ne kadar almak isterse o ladar aliyor ☺️
RuyaKuzey2534 Yasminkrc sağlıklı olsun kilo doğunca çok güzel alıyorlar benim ikinci bebeğim kızım olacak. Oğlum 3200 doğmuştu bakalım kız ne olacak 😀
RuyaKuzey2534 Yasminkrc ay benim oğlan çok komikti bebekken hala çok komik mayıs bebekleri boğa erkekleri çok komik oluyor ya 😀😀😀😀
Tanembebek5 Sib2669 benim 32 de 2500 gr iri bir bebek dedi erken doğum olabilir yediklerine dikkat et dedi. Size de öyle bir sey dedi mi? 2 hafta öndeymiş. Pazartesi 34+2 olucam 3 kg u geçmez inşallah 🤕
Sdyakgun ceylan_cakirr01 hayır girmedi şükür ertesi gün çıktık hastaneden Şuan 4 buçuk yaşında 2. Ye hamileyim ❤️