anneoluyorm_ Kızlar kusura bakmayın çekinerek yazıyorm😔 kızlar genital bölgem için jilet kullanıyordm. Her zaman ki kullandığım jiletler gebelikte kaşıntı yapıyor Sizler neler kullandınız 😔 Aşırı rahatsız oluyorum. Tüy dökücü kremler nasıl .
Aslaninannesi01 anneoluyorm_ tüy dökücü kremler önerilmiyor ama gillette venus comfortglide breeze kullanabilirsiniz ben sürekli bunu kullanyrum aşırı memnunum
RabiaErdem anneoluyorm_ gebelikte tüy dökücü krem iyi degil diye duymustum normalde bende kullaniyordum bebege zarar verirmis
Rwerdst anneoluyorm_ canım bende gillette venüs swirl kullanıyorum. 5 bıçaklı. Valla çok rahat🤭 normal jilete göre daha kısa sürüyor işlem ve bence normal jilete göre bir tık daha geç çıkıyor ☺️
elaymoms anneoluyorm_ tüy dökücü krem kullanma sakın doktorlar önermiyor. Bebek için zararı olabiliyormus. Ben de bu zamana kadar agdayi çok nadir yaptım vajina bölgesine. Canım çok tatlı asla dayanamıyorum , hamilelikle beraber daha da çok acıyor canım o yüzden jilete devam .. 🥴🥴
Nihlal anneoluyorm_ ben bunu kullanıyorum normal iki bıçaklı jiletlere göre geç çıkarıyor asla tahriş etmiyor bu venüsün diğer jel başlıklı olanına göre daha hijyenik geliyor bana jel başlık suyla temas edice eriyor muhafaza etmesi de zor oluyor bence
minikmucizeemaak anneoluyorm_ Venüsün bu jiletinden asla memnun kalmadım, diğerleri jelli bu resmen farklı bence bunu alma ben sarı olanını kullanıyorum memnunum
Sedefibrahim elaymoms hiç korkma iki üç güne bi duşa giriyorsun ya her girişinde tüylerini al her ihtimale karşı hastane işimiz olur acil bişey olur hazırlıksız olma ben daha 11 haftalığım ama her ihtimale karşı iki günde bir alırım tüylerimi sende öyle yap kafan rahat olsun
elaymoms anneoluyorm_ vücudunu nemlendirmeden yaptıysan eğer alerji yapabilir , genelde duş alırken banyoda yapmak daha iyi oluyor islandigi için alerji de yapmıyor Eğer o şekilde yapamam diyorsan da kopukleyerek yap duş jeli vs
elaymoms anneoluyorm_ kuzum 34+6 haftalık yarın 35 haftalik oluyoruz hayirlsiyla siz kaç haftaliksiniz ☺️
Elitopatra25 anneoluyorm_ ben şimdilik epilasyon kullanıyorum hem çok geç geliyo hemde pürüzsüz oluyor kaşıntı batma olmuyor jilet çok çabuk getiriyor. Ama karnım büyüyünce bende ne yapacağımı bilmiyorum
birgaripana_ [silindi] köpük dediğiniz şampuan ise cok zararli sakın değdirmeyin. Benim ph değerim bozuldu yıllardır kaşıntıyla uğraşıyorum. Yağ olabilir genital bölge için sabunlar var o olabilir. anneoluyorm_