Dmlcnds 40+4 hala bir sancı hala bir belirti yok doğum başlaması için neler yapıyorsunuz kızlar ben artık çok yoruldum taşıyamaz durumdayım kendimi benim gibi olanlar var mı??
Burcuuu12A Dmlcnds Ayy günü geçince suni sancıyla falan doğum gerçekleşmiyor mu 🥲 Ben 38. Haftadayım bu hafta içi doğsun istiyorum taşıyamıyorım artık o kadar nasıl beklerim 😅
Humeyraeslem1 Dmlcnds tarçın çayını denediniz mi burda bi kaç postta okudum işe yarıyormuş baya bide 7 tane hurmayi ortadan ikiye yararak 2 şu bardağı suda kaynatıp suyunu içip posasını yemek te iyi geliyormuş onuda eski bir postta okudum rahmi yumusatiyormuş hurmalara ayetkürside okunuyor
Dmlcnds Dün dr suni verelim istersen dedi ama korkuyorum istemedim pazartesine kadar sancı olmazsa 40+6 olacak suni sancı ile başlatmak zorundayız doğumu dedi 🤦🏻♀️
Hamiss_ Dmlcnds Özel hastanede doğum yapacaksan suni sancıdan korkma. Belli bir açıklık sonrası epidural isteyebilirsin. Benim ilk Doğumum 1 cm açıklıkla suni sancıyla oldu. Pazartesi 2. Ye doğum yapıcam 38+6 olucaz yine kendi isteğimle suni sancıyla doğurucam.
Dmlcnds Bende kendiliğinden başlasın istiyorum dsancılarımın ama inat etti gelmek istemiyor bizimki 🙈😂
Dmlcnds Hamiss_ özel hastane ilk doğumumda 10 saat suni sancı çektiğim için canım çok yanmıştı o yüzden sancılarım kendiliğinden başlasın istedim ama olmadı bir türlü gelmedi sancım
Dmlcnds Hamiss_ açılmam olsun diye hergün yürüyüş yapıyorum spor yapmaya çalışıyorum ama olmadı artık dr suyun azalıyor bebeği tehlikeye atmayalım dedi pazartesi suni ile başlatıcam dedi 😞
Hamiss_ Dmlcnds Benımde ilk Doğumum 18 saat sürmüştü suniyle. Ama 5 cm açılma sonrası epidural istemiştim o baya bir süre rahatlattı beni. Tavsiye ederim. Bu hamileliğimde benim 4 cm açılmam var ama düzenli sancım gelmiyor. Pazartesi bende suniyle doğum yapıcam
Dmlcnds Hamiss_ hayırlısı olsun hakkımızda artık inşallah bir avazda doğurup kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲🏻
Dmlcnds Humeyraeslem1 tarçın çayını ilk kez duydum ama hurmayı artık okadar çok yedimki midem kaldırmasada hala yemeye çalışıyorum tarçın çayınıda denerim ama bi araştırıp teşekkür ederim
Happybiz Dmlcnds doktorum bana adaçayı iç dedi ama malesef etki etmedi bende. Tarçın çayı ve hurma, yürüyüş, pilates, spor günlük denediklerim ama bende de tık yok.
Dmlcnds hayalperest2310 hiç açılma varmıydı peki kaç saat suni sancı çektiniz ilk doğum mu ? Birden fazla soru sordum ama kusura bakmayın
hayalperest2310 Dmlcnds açılmam da yoktu sancım da canım 28 saat boyunca suni verdiler normal doğum oldu ama baya uzun yorucuydu en son sezeryan için doktor ayarladım 7 cm açılmam oldu öyle vazgeçtim devlet hastanesine gitmiştim
hayalperest2310 Dmlcnds ilk doğumdu canım tam zamanında da geldi yoksa dışkısını yaptı hemen temizlediler
Dmlcnds dilay_06 pazartesine kadar sancım olmadığı takdirde suni sancıyla doğum başlayacak inşallah ozamana kadar bi terslik olmaz 🤲🏻😞
Dmlcnds hayalperest2310 çok uzun sürmüş ya inşallah okadar çekmem benimde ilk doğumumda 10 11 saat kadar suni çektim o yüzden korkuyorum biraz 😞 neyse şükür sağlıkla kucağınıza almışsınız en azından
Dmlcnds hayalperest2310 o durumdan da Korkuyorum umarım pazartesine kadar öyle bişey yaşamamış oluruz
Esra11n hayalperest2310 benim de salı günü belli olacak ama kanala oturmadı bebek ve açılmam yok suni verile bilir mi bu durum da sizce ?
hayalperest2310 Dmlcnds ikinci doğumsa kolay olur canım zaten millet hep 10-15 saatte doğuruyordu bizim ailede genetik açılma olmuyor korkma sen yani benim ilk doğumdu bir de