pnryrtsvn Kizlar 31+2 haftalık olduk bile zaman çok çabuk geçiyor. Bebise aldiklarimizi yıkayıp utuleyip yerleştirdim. Henüz hastane çantamı hazirlamadim ne zaman hazirlasam ve evimi ne zaman temizlemeye başlasam bilmiyorum siz ne zaman yaptınız?
Sila66 pnryrtsvn 32 haftadayım haftaya temızlık yapıcam butun evı kaldırtıcam duvarlara kadar sılıncek sonra bebek elbıselerı yıkancak yerlesıcek ❤️
poyrazin_annesi28 pnryrtsvn 31+6 Bebiş çantası hazır. Kendi çantam da hazır olmak üzere. Ev temizliğine de başladım geçen hafta mutfağı yaptım yavaş yavaş diğer odaları yapıyorum
BE2701_- pnryrtsvn bende 31 haftalık hamileyim haftaya kıyafetlerini hazırlamayı düşünüyorum erken doğum riski var.
hemsireacemianne pnryrtsvn 32. Haftamda çantam hazırdı 38 . Haftamdayim bugün yardımcı olması için bir hanımefendi geldi evim temizlendi . Hazırız artık
pnryrtsvn Sila66 bebek elbiseleri yıkayıp yerleştirmek çok güzelmiş gerçekten bu işi yavaş yavaş yaptım çok keyifliydi 3 haftada ancak yaptım 😘
pnryrtsvn poyrazin_annesi28 temizliğe üşeniyorum ben sanırım ya bir de doğuma her yer yine pislenecek gibi geliyor ne diyorsun canım bu konuda 🤔
Muhibbi poyrazin_annesi28 . Kendinizi bu kadar önden yormayin ya iki gune tekrar ayni oluyo😂😂😂 ben 38deyim temizlik yap yap bitmiyo😂 ve sadece iki kisiyiz🥴
poyrazin_annesi28 pnryrtsvn Ya aslında doğuma kadar kirlenicek tabi ama agirlasmaya başladım ileriki haftalar yapamam diye şimdiden başladım canım ben 🥰😄 Yalnız yapiyorum bide yardımcı da yok 😄
pnryrtsvn BE2701_- kıyafetleri yikadikca eksikler de çıkıyor aslında mesela aldım sanıyordum zibin çok az almışım tekrar alışveriş yaptım o da hazırlık sürecini uzatıyor aslında
pnryrtsvn poyrazin_annesi28 benimde yok eşimle beraber yapıyoruz o da sürekli onu yapmasak bunu yapmasak deyip duruyor 😂
BE2701_- pnryrtsvn valla ben cinsiyetini öğrenince hepsini aldım bu zamana kadar anca bitirdim eksiklerimi.
poyrazin_annesi28 pnryrtsvn Dağ gibi birikir de başa cikamam diye mecburrr 😄 Allah kolaylık versin canım bize
poyrazin_annesi28 Muhibbi Agirlasmaya başladım ya ağrılarım oluyo cok birikmesin diye yapıyorum yoksa yapmazdim 😄 Ev işi nankör malesef gostermiyo kendini