nscaslan3437 35 günümüz kaldı 35+0 olduk eee hala sezeryan için gün vermedi 😏 ne zaman verir acaba bilen var mı
BeycanNazlstgl nscaslan3437 canım daha erken.ben 38haftalık oldum yarın doktor kontrolüm var büyük ihtimal yarın gün vericek sezeryan için acele etme ne kadar geç olursa o kadar iyi olur🙏🏻
Mervisss nscaslan3437 35 sonu 36.haftanin ortasına kadar doktor gün vermiyor canım bana 36+3de gün verdi Allah izin verirse bu Perşembe 39+0 oluyorz ve doğuma alacak
Sehrbn_ nscaslan3437 36 haftada verdi bana cnm şu an 36+5 oldum 38 haftada sezeryan olucam 20 Kasım’da
nscaslan3437 Mervisss bizim erken olabilir diye riski vardı ciger gelistirici yapıldı geçen hafta yani herşeyi tamamlandı kiloda 3 oldu 39 u beklemez heralde almak için
Mervisss nscaslan3437 benim en son kontrolde 3025ti kilosu.. ama dediğim gibi doktor kontrolünden geç doktorun ne der ona göre hareket et.. acele etme 😊