NesliMomm Masell Ana kucağını ev de kullanırsın puseti daha çok dışarda kullanırsın. Bence al derim. Ben ikisini de alacağım.
melike098 Masell ya bu konuda bende çok kararsızım pusetimiz var oglumdan kaldi cok kullanmadi zaten oglumu evde de koyuyordum içinde duruyordu ana kucağı da kullanışlı diyorlar ama ayni mantik ikisinede koyuyosun duruyor ikiside sallaniyor falan alsam mi anakucagini almasam mi bilemedim 🤔
yinehamile melike098 bende kızımda aynı şekilde puseti evde kullandım, saldırmaya alıştırmadığım için ana kucağına da gerek duymadım, oğluma da ana kucağı almayı düşünmüyorum
Nurr_22_22 Masell ikisi de kullanışlı puset dışarısı için iyi ama çocuk iki büklüm mu duracak evde de anakucagi ev için daha iyi
Driia İkisi de gerekli kullanım amaçları farklı. Puset dışarı çıkmak için ana kucağı evde kullanmak için puset rahat bişey değil puseti en fazla 4 ay kullanıyorsun zaten sonra sığmıyor uzun süreli de yatırmamak lazım pusette
bebek_firarda Dışarda puset kullanıyorum. Evde anakucağı, hatta şimdilik beşik koymadım odama, anakucağına battaniyeyi katlayıp koydum üzerinde yatıyo dümdüz. 43 günlüğüz