momlife_7 Merhabalar 2.doz aşı hala vurulamadım 34 haftalık hamileyim burada ki sağlık ocakları aşı yok diyorlar kaç haftadır nerden bulacağız ne yapacaz 2.dozu olmayıp sıkıntı yaşamayanlar var mı acaba ?
Sevilayms momlife_7 Hiç vurulmayan bıle var yada tek dozda kalan Eczanelere sordurabılecegımı soylemisti aile hekimim bana
Sevval0308 momlife_7 canım tek dozun ne yazikki bir koruyuculuğu yok :( en az iki doz yapılması gerek hamilelikte. İstersen özel olarak al eczaneden
perapoyraz momlife_7 Şu an bende 34 haftalığım ve ikinciyi sizin gibi sağlık ocağında bulunmadığı için olamadım doktorum bu haftadan sonra olmamam gerektiğini söyledi
momlife_7 Sevval0308 doktoruma sordum suan bakalım ne diyecek sağlık ocağı bana 1. Doz 1 sene koruyor dedi ama anlamadım eczanelerde de kalmamıştır ki burda
Sevval0308 momlife_7 hayır canım bunu hem eczacim.hem doktorum hem ebem söyledi daha önce on yıl içinde hiç vurdurmaduysaniz tetenozu tek dozun koruyuculugu yok en az iki doz o da 1-3 sene 3 dozun 5 yıl koruyuculuğu var :)
Sevval0308 Mre canım lütfen yanlış bilgi vermeyin tabi ki hepimizi Allah korusun lakin tek dozun koruyuculugu bulunmamakta
nevzatbaskomser Sevval0308 Öyle bir şey yok biraz rahatlatıcı yorum yapsaydınız keşke. Tek doz da etkili oluyor havaya gitmiyor ya aşı.. Hiç yaptırmamayı da tercih edebiliyoruz. Büyük sorunmuş gibi yansıtmışsınız
Mre Sevval0308 bilmediğim bir konu hakkında emin ol ki yanlış bilgilendirme yapmam. Bunu bana hem sağlık ocağında hemşire hem de doktorumuz söyledi
Sevval0308 momlife_7 canım amacım doğru bilgi sahibi olman ben anlayamıyorum koruyuculuğu yok arkadaşım neden bazılarının doktorları ebeleri var diyor tek doz aşının bilemiyecegim sağlıkla gelsin bebisler ne diyim
Sevval0308 Mre canım yanlış bilgilendirme önceden yapılmışsa on yıl içinde tek doz evet yeter ama aksi taktirde yetmez. Herneyse Allah sağlık afiyet versin ben yuzdeyuz emin olduğum birşeyi söyledim herkesin kendi kararı.
bsr0101 momlife_7 canım ben kendi isteğimle 1 doz oldum vuran kişi 1 tanede yeter dedi eşimde sağlıkçı o da 1 doz yeter dedi sıkıntı olmaz yani
hayalperest2310 momlife_7 ben hiç olmadım doğumum oldu doktorum bana bırakmıştı gerekli de görmedi 🤷♀️
guzelanne01_ momlife_7 canım 22 haftalıkken ilk dozu vuruldum sağlık ocağında buldum ve 2 doz yok dediler bende Hastanenin aciline gittim bulunduğum ilin Acildede 2 dozu vurdular