Yasminkrc 2 haftaya kadar olan gerilikler normal kabul ediliyormuş canım, bizimde geçenlerde kafa ölçümü öndeyken karın ölçümü gerideydi. Sonraki kontrolde ikisi de aynıydı, birbirlerini yakalamışlar. Bazen büyüme atakları olabiliyor o dönemde ileri geri durumları olabiliyormuş, sürekli öyle giderse eğer genetik olarak başı büyük olabilir veya gebelik şekeri olabilir demişti doktorum. Ama şeker yüklemesi temiz çıktı sonra da ölçümler ortalama yakaladı birbirini zaten. Sen de endişelenme bizden büyüksünüz bile biz daha 31+4 üz😊