spinal sezeryan ilk doğumum olduğu için aylarca korkup burdaki doğum hikayelerini okuyordum hep ve bir gün ben de yazmayı hayal ediyordum. çok şükür Allah nasip etti ve isteyen bekleyen herkese de nasip etsin inşallah. sezeryan olacağı sabah 10 u geçe hazırlanıp ameliyathaneye alındım. belden iğne yapıldı çok az acısı denildiği gibi korkulacak bir şey yok. ben ilkinde çektim ama sonra kıpırdamam gerektiği için durdum ve sıcaklığı hissettim. ameliyathane soğuk olur diye çok korkuyordum çünkü normalde çok üşüyen biriyimdir ama hiç üşümedim. uyuşunca zaten kontrolleri yaptılar sondayı asla hisstmedim. dedikleri gibi çok hafif dokunmalar hissediliyor ama hiç korkunç değil. ben korkudan hemşireyi lafa tuttum hep benmle konuşun dedim:) konuşurken ağlama sesini duydm 10.40 ta yanağıma koydular bebeğimi o an gerçekten güç geliyor insana. üşümesin diyerek aldılar hemen. sonra sakinleştiri verdiler sanırm bana başta da demiştim bebek çıktıktan sonra dikilirken verin diye ama kendimdeydim ki panik olacak birşey de yok herşey çok hızlı ve rüya gibi ilerliyor. o anın tadını çıkarın acı yok korkmayın. bitince yatağa alındım bir süre oksijen verildi sanırm rutinmiş. ordan da odaya alındım. ağrım ilk gün azdı gece çok oldu morfin verdi doktorum ilk gece uyuyamadım ama bebeğim de uyumadı o yüzden. ağrı da oluyor fakat dayanılmayacak gibi değil. ben gaz sorunu yaşadım ki kayısı hoşafı, çaylar hepsini içmiştim ama ertesi güne kadar çıkartamadım. çok yürüyüşte yaptım, beni gaz zorladı. ertesi gün mecbur lavman oldum ve taburcu oldum. bikaç gün ağrı oluyor ama dayalır ağrılar. çok uzun yazdım belki benmle aynı heyecan ve korkuları yaşayan birileri varsa moral olsun diye umarım benden daha da kolay doğumlarınız olsun. herkese sevgiler🍀