Ozgearslan arkadaşım yaptı aslında orada doğum ☺️ hastane olarak güzel rahat bir hastane. Ama ben doğumda herhangi bir komplikasyon olması ihtimalini göz önüne alamıyorum. Baştan beri hep bir aksilik var i😅 şanssız olduğum için nolur olmaz diyorum. Avicennada düşünüyordum aslında☺️ normal doğumda eşte alıyorlar yanınıza. Gelen gidene karışmıyorlar. Arkadaşımın doğumunda gece 3 te ziyarete gittiğim olmuştu ☺️ ama yenidoğan yoğun bakımı yetersiz 😄 yoksa çok istedim Nuran hanımı ama dediğim gibi riski göz önüne alamıyorum. Bir de şuan enfeksiyon ve böbrekte kanama varmış. Pıhtı vs var kordonda. O yüzden korkuyorum☺️ hastane ya da doktorla alakası yok yani 😄