Korkulacak birşey yok 😊 ben 3 sezeryan oldum. Şu an yine hamileyim. Korksam yapmazdim. Bu seni teselli etsin 😂
Ilk cocugumda 20 yasindaydim normal dogurmayi denedim ama doğum süreci durunca sezeryana aldilar. Ikinciden sonrada daha normal denemek istemedim, korktum. Ikna etmeye calistilar normal dogum icin ama o yasadigim travma kalinca, yine aynisini yaşarim sandim. Cocuklar hep 4 kilonun üstünde olunca insan normal doguma korkuyo.