Muhoz0407 benim düşüktü hızlı çalışıyor demek 7. Haftadan 13. Haftaya kadar ilaç kullandım istediğimiz seviyeye gelmedi ama gözlemleyelim ilaçsız dedi doktorum şuan ilaçsız ilerliyoruz bebeklerde iyi çok şükür 4. Ay bittiğinde geçer büyük ihtimalle demişti doktorum öylede olacak gibi