Kızlar perşembe günü 1 yaş kızımı burun akıntısı hapşırmayla şehir hastanesine götürdüm bana ciğerleri temiz orta kulak iltihabı dedi ve ilaçlar verdi. Dün bütün gün öksürdü ve gece tıkandı acile gittik devamlı hava verildi ve iğne yapıldı sabah da özel doktoruna götürdük film kan derken bronşiolit çıktı kulaklarının da gayet temiz olduğunu söyledi. Eve verdiği ilaçların akc için etkisiz ve 6 yaş altına verilmemesi gereken ilaç dedi hepsini çöpe at dedi bu ilaçları devlet karşılaması 130 TL tutmuştu şimdi ben şikayet etsem sonuç alınır mı