39+0 ım bugün kontrolümde bebek kanalda da değil sancı da yok. 39+5de tekrar kontrol e gıdıcem birşey olmazsa , sonra suni sancı ile doğum önerecek muhtemelen ben sunı sancıdan korkuyorum sezeryan mı olsam acaba dıyorum sizin önerileriniz nelerdir?
Bu arada yürüyüş , suquat ,hurma ,adaçayı vs yapıyorum 37den beri gebeliğimde genel olarak rahat ve hareketlı geçti .