Babyykmz Herkeste olmayan isim seviyorum nadir isim seviyorum arkadasimin kizinin adi ada 9 yasinda oldu bile eskidi isim. Karla cok daha hosuma gitti cok az kiside var.
bastet Babyykmz biz Kanadada yaşıyoruz Karla burda çok fazla var ama Ada burda eski ve unutulmuş bir isim bizdeki Süreyya gibi falan, iki ülkeye göre düşünmek yorucu oluyor biraz :/ yorumunuz için teşekkür ederim 🙏
bastet Marinedeniz eşim türk değil, Türkiyede yaşamıyoruz bu yüzden bu isimleri seçtim iki dilde de söylemesi kolay olsun diye, yorumunuz için teşekkür ederim 🙏