aygulllllsnnn Kızlar rahminde polip olupta hamile kalan var mı ? Her gitmemde bişi çıkıyor yoruldum artık yaa kendi kendine geçmesini beklicez geçmezse temizleriz alırız onu dedi
MadameHappy34 aygulllllsnnn Tam nerede ve boyutu önemli… Mesela bende vardı vajinamın tam ortasında 16mm doktorum hamile kalsam da büyük ihitimal düşük ile sonuçlanır ve spermin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini engelliyor olabilir dedi.. ve gerçekten polip ameliyatından 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim :) hatta 1 ay diyelim çünkü 1 ay ilişki yasağımız vardı ameliyat sonrası… ek olarak eşim de sperm bozukluğu bende pcos + 5 kist ve polip çıkmıştı.. rahim kalınlaşması de olabilir demişti hatta..
MelisaC aygulllllsnnn Ben hamile kaldığımı öğrendikten sonra kanamam olmuştu vajinadan ultrasonla baktığında doktorum polip olduğunu söyledi benim kanama sebebim ona bağlı değildir sanırım o zamanlar çünkü açılmamdan dolayı serklaj oldum doktorum polipin çok üstünde durmadı ama yine de tedavisini olun bence
Zehross03 aygulllllsnnn tesadüfmü bunlamı alakalı bilmiyorum rahim ağzında minicik bi ğolip vardı ilişkide kanıyodu hep 3 tanede düşük yapmıştım önemseyip yakmıyolardı en son zorla yaktırdım dedim kanıyo falan hemen ucunda olduğu için muayene odasında 5 dkda yaktı o ay gebe kaldım tekrar şuan 14 haftalık olduk
Birhayalimvr aygulllllsnnn bende aldırdım canim 1cm küçük 5 adet çıktı histeroskopi oldum ama hala gebe kalamadim amh dusuk ondn galiba
Birhayalimvr Bende geçen ay ameliyat oldum canim 1 yıl gebe kalamadim benden 5 adet minik minik çıkardılar.
MelisaC MadameHappy34 Evet ama o kadar doktora gitmiştim hiçbirisi de polip hakkında birsey dememişti arada oluyordu ara kanamam adet düzensizliği deyip geciyorlardı
aygulllllsnnn Benim sol tüp kapalı solda 2,5 cm çikolata kisti var bu gittiğimde de polip diyince çok üzüldüm yaa bilmiyorum kontrol altındayım şuam bakalım neler olacak hayırlısı 🥺
Birhayalimvr Gamgamze benimde gecen ay alındı canim ya imsallah bende hemen alırım kalirim bende yaklaşık 1.5 yildir ugrasiyorum