Sevilayms Brisii Canım doktoruna haber ver , kasılman varmı bebek toplanıyor mu bel agrısı falan? Gaz sancısıda olabılır ayaklarını sıcak tut
Sevilayms Brisii Gyno ferro sanol kullanıyorum bende kabızlık yapmadı genelde ishale yatkınlık falanda yapıyormus okudugum kadarıyla
Rrabia00 Ayni sorunu bende yaşadım. Gazdan olmustu biraz kendini sıcak tut istersen ben sıcak tutup kusura bakma gaz çıkarınca anladim gaz oldugunu.
Aysedugme Bende 26. Haftadayım ağrım olunca nst yapıldı sancı çıkmadı idrar kan alındı enfeksiyon çıktı ben hiç farketmemiştim bi belirtim yoktu ağrı dışında öyle bişeyde olabilir