Tugba_turk46 Cuma günü kan vermiştim bugün e-nabıza düşmüş negatif 🥺 adetime 4 gün var sizce geç döllenme felan olmuş olabilirmi yükselme şansı var mıdır 😔 https://imgyukle.com/i/QWRnft
17papatya Tugba_turk46 Umut vermek istemem ben adet gününden 2 gün önce test yaptım negatifti adrt günü de yaptigimda erken olandan yaptım çok çok silik bi şekilde öğrendim adrt gününü bekle sen de inşallah hamilesindir canım