Mercimegin_annesi06 Merhaba güzel anneler daha önce hamilelikte panik atak geçiren oldu mu ben dün gece göğsümde yanma uyuşma nefes darlığı şikayetiyle uyandım çok kötüydü çok korktum var mı benim gibi olan merak ediyorum
Zehross03 Mercimegin_annesi06 daha önce panikatak geçirmediyseniz belki panikataktan değildir canım nefes darlığı olabiliyo bazen tansiyon şeker falan anlık bişey olabilir
Zehra-12455 Mercimegin_annesi06 Maalesef bende de panik atak var sürekli çarpıntım oluyor sanki midem de kelebekler uçuyor nefesim daralıyor yani panik atağım benim de çok var
Mercimegin_annesi06 Zehross03 daha önce nefes darlığı oluyodu ama hamilelikten diyodum geçiyosu dün geceki daha farklıydı ellerim falan uyuşmaya başlayınca korktum açıkçası
Tugceaybr Mercimegin_annesi06 3 aylıkken psikologa yönlendirildim ama gitmek istemedim hamileliğim boyunca 2 kere atak geçirdim biri her zamanki gibiydi diğerini şiddetli geçirdim acilde buldum kendimi evlenmeden önce sık sık atak geçirirdim evlendikten sonra azaldı diyebilirim
Mom12yes Bende de var genellikle gece oluyor hamilelikte önce ilaç kullanıyordum hamile olunca bıraktım ilacı evet ara ara oluyor korku nefes alamama allah yardımcımız olsun çok değişik birsey