Esra_sevd Kızlar doğum yapmama rağmen ayaklarım şiş. Hatta daha da şişti. 4 gndür zesaryenden cıktım. Ona rağmen daha da şişti. Kan sulandırıcı vermişti doktor. Onları da düEnli kullanmadım sadece 2 tane kullandım. Napablrm
Sevilayms Esra_sevd Tuzlu yememeye calıs ve bol su tüket 🙏🏻 Ayaklarını yukarıya kaldırabılırsın yatarken