esraamom 2 ay boyunca gün içinde 165lere kadar cıkıyordu kalp atışımda 140lara çıkıyordu o yüzden tansiyonum çıktığında aşırı çarpıntım oluyordu hemen limonlu su içiyordum düşüyordu. Doktorumla sürekli iletişim halindeydim tansiyonum anlık yükselip indiği için ilaç vermedi ama kardiyolojiye gözükmemi söyledi kardiyoloji halter sonuçlarından sonra çarpıntı için ilaç veremem hamilesin doğumdan sonra mutlaka gel dedi ama tansiyon için alfamed verdi şuan günde üç kere içiyorum. Halter sonuçlarına göre de sabah 6 da uyurken bile 18e cıktığı olmuş tansiyonumun. Açıkçası ben de şaşırıyorum 15 tansiyon ile gebelik zehirlenmesi yaşayan var şükrediyorum halime ama herşeyin psikolojide bittiğini de biliyorum tansiyonumu 17 gördüğümde bile hep sakindim eşim paniklerdi onu sakinleştirirdim😅 Sakin ol limonlu su içince düşücek derdim o yüzden kesinlikle ne olursa olsun hep iyi düşünmeyi tavsiye ediyorum🙏🏼 Yiyeceği ekmeği olan her türlü geliyor yeter ki Rabbim nasip etsin böyle düşünürseniz herşey vız geliyor