Asel5234 Kızlar adetime iki gün var kan verdim testte silik çizgi görünce 44.40 çıktı pazartesi tekrardan kan vereceğim tahmini artış nasıl oluyor yani ne kadar artması gerekiyor merak ettimde 🥹
fizikcianne Asel5234 canım 2 günde 2 kat artması gerekli. Cumartesi 44 se Pazartesi 88 olması lazım en az.
busrakorcan0607 Asel5234 merhaba ben de adetime 4 gün kala silik çıkmıştı kan verdim 48’50 çıkmıştı sonra pazartesi kan verdiğimden 575 yükselmişti 🤗
pinkioctober Pazartesi verdiğin kan sonucu bunun en az iki katı olması gereyor sıkıntısızsa☺️ kucağınıza aldığınız günleri görmeyi de nasip etsin Allah🤲🏻
Asel5234 Birhayalimvr Kasık agrım ve alt kısımda karında batma vardı ara ara akıntıda oluyordu ama daha çok tek taraflı kasık agrısı vardı sol tarafımda halada devam ediyor
Birhayalimvr Asel5234 ay benimse sag kasigimda hep ağrım var ama akintim yok hiç çarşamba gunum bakalim hayirlisi o kadar negatif gordum ki çok umutlanmak istemiyorum
Asel5234 Birhayalimvr Akıntı bendede yoktu ara ara oluyordu ama birde idrara çok çıkıyorum normalde günde 3 litre su içerdim 3-4 defa çıkardım şimdi 1.5 içiyorum 20 kez lavaboya gidiyorum
Asel5234 Birhayalimvr İnşallah güzel sonuçlar alırsın rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah
Asel5234 Hatice_123456 Bakalım bende nasıl oluyor pazartesi randevu alıp tekrardan gideceğim inşallah sağlıkla yükselmiş olur 😊😊💜