Edaturhsn bebekdesene yaptırdım☺️İntrgramdan çok güvenemedim hatta ama çok çok memnun kaldım yastığı ve 11 li hastane çıkışı 530 dedi kargoda ücretsiz yeri aşırı kaliteli diyemem ama gayet güzel Benim anladığım hastane çıkışları Çok iyi kaliteli olmuyor Ama güzel memnun kaldım tekrar verecek olsam veririm Ben baskılı sevmiyorumda ,astralbabydende Yaptırdı arkadaşım oda dedğim gibi şiddetli kaliteli değil ama güzel baskılı diye yaptırmadım ben oraya