Fahriye1937 Merhaba hanımlar, doktor muayene etti sancım dayanılmayacak hale gelene kadar eve gidebileceğimi söyledi. Benim gibi olan var mı? 39+3 üm
FatmaAselinAnnesi_60 Fahriye1937 en güzeli evde sancın çoğalınca gitmelisin hastaneye Meryem ana otunu denedin mi her gün duş al hafif sıcak olsun
Ezgikrkl Fahriye1937 38+2yim geçen acile gittim kendi doktorum vardı şansıma 2cm açıklık var dedi eve gönderdi bugün de sahurdan beri ağrım var bekliyorum öyle ☺️ Allah herkesin yardımcısı olsun ❣️ sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🤲❣️
MadameHappy34 Fahriye1937 Korkutma amaçlı söylemiyorum arkadaşımın nişanı sabah ezanı gibi geldi akşam 5 e kadar gitmedi 6 da evin önünde ambulansın içinde doğum yaptı. 😅
Esra_57 Fahriye1937 ay bende çok korkuyorum evde doğurursam ama hemen açılmıyor bazılarında da durmuyor ben 38+3 ün 5 cm açıklığım. Var ama hastane 5 dk mesafede yetişirim inşallah
Tazeanne56 Peki mesela hastane uzaksa nasıl yapabiliriz (1 saat uzaklık)evde sancı bekleyip sonunda yetisemeyip arabada dogurmaktan çok korkuyorum
Aynenkanka Tazeanne56 sancı sıklığınız çok sıklaşmadan yola çıkın bence hep söylenen bir deyim var 5 dakikada bire kadar diye ben olsam o kadar beklemezdim 1 saat az bir mesafe değil