susis Ben doğumhaneye girmeden basladım ağlamaya sonra da hic susmadim 😊 Doktorum alismisti bama sen yine mi agliyorsun demisti beni gorunce 😊 Oğlumu gördüm yine ağladım, onu kontrol etmek icin goturduler niye aglatiyosunuz diye bidaha agladim 😊 En son artik mide bulantim geldi, doktora ben kusacagim galiba dedim hemen igne yaptilar bayilttilar sonra zaten hatirlamiyorum. Odaya geldigimde de titremekten aglamak aklima gelmedi 😊