Infinitymylove Merhaba arkadaşlar dikişleriniz ne zaman alındı. alındıktan sonra ne kadar surede doğum yaptınız?
Hanife5728 Infinitymylove merhaba 36+2 de bu çarşamba dikişi aldı doktorum ilk doğumum normaldi normal doğumu bekliycez artık 🥰
Binnur-cam Infinitymylove 37+1 alındı 38+5 oldu kızım gelmiyoruuu çarşambaya kadar kendiliğinden gelmezse suni verecek doktorum 3 cm açıklık var 🫣
Infinitymylove Hanife5728 sag salim kavuşalım inşallah. tahmini ne kadar sürede doğuyor peki ilkide serklajli mıydı:)
Hanife5728 Infinitymylove valla seklajda bilmiyorum cnm benim ilk hamileliğimde hiç sıkıntım olmadı midem bile bulanmamıştı ama bu ikincide böle oldu bundada vardır bir hayır bu zamana geldik ilk hamileliğimde 40+0 gecesi suyum geldi sabahına doğum olmuştu bakalım beklemedeyiz şuan
Infinitymylove Binnur-cam benim gibi bir haftadır açıklıkla geziyorsunuz demek öyle de pek zormuş sürekli bitmeyen bel sırt ağrısı çekiyorum
Infinitymylove Hanife5728 sağlıkla gelsin minikler. Benim dikisim alinali 1 hafta oldu 3 cm açıklık var gelmedi minigim 😅
Binnur-cam Infinitymylove benim ağrım sızım yok ara ara bebek toplanıyor o zorluyo bazen kasıklarım hafif ağrıyo hadi diyom belden ağrı geliyo yok bakıyom geçiyo 🙄🫣