Dmrsm bir sorunumuz yok çıkmadı yani . Rahim filmi , testler falan herşey iyi . 1 yıldır deniyoruz olmadı. Klomen , femara , gonal f kullandım ayrı ayrı. İşe yaramadı. İlk defa aşılama deniyicez bu ay. Gonal f iğneye başladım. Ancak mikroçipli mi normal mi karar veremiyoruz. Doktor da kararı bize bıraktı. Burdan yaptıranlara sormak istedim.