Gurbetkizi Merhaba Ayın 17 sinde regl olmuştum bugün hafif pembe renkli akıntı oldu, Sabah erken gebelik testi yaptım ama sonuç negatif çıktı, reglime daha 10 gün var sizce bu yerleşme kanamasımidir? Eğer öyleyse kanda çıkar mı?
Aysee1123 Gurbetkizi Benimde yerleşme kanamam önceki adet tarihimden 9-10 gün önce olmuştu. Yani zamanlama olarak olabilir. Bende bekledim adet tarihimi adette olmayınca 2 gün sonra test yaptım