Kızlar 2 gun once hastaneye gttim kontrole 37 haftalıgım suan. İlk kez nstye baglandım sancım 40 larda cıkmıstı. Doktor agrın kanaman olursa hemn gel. Bebek kanala girmiş hersey yolunda ama net olarak bir gun veremiyorum dedi. Agrın kanaman olmazsa haftaya tekrar gel dedi. 2 gundur ara ara kasılmalarım oluyor bugun bel agrım ve kasık agrılarım biraz arttı gibi. Dun belim agrımıyordu ama 2 3 saattir belimde agrımaya basladı ama hala nişan kanama vs olmadı. Bir an once dogsuun ıstiyorum artık kilosu falan ıyı dedı doktorum 3 kiloymus suan. Duşa vs girsem faydası olur mu acaba ya