Minikcivcivimbenim Merhaba, yeni doğum yaptım canı hamburger istiyor. Bebeğim emiyor. Bi zararı olur mu? Nette emzirenler ketçap mayonez yemesin yazıyor. Kafam karışık.
Sila66 Minikcivcivimbenim ama canın cekıyor 🥹 kucuk boy soyle cok attırma mayonez ketcap❤️ kola yerıne ayran ıste
FatmaAselinAnnesi_60 [silindi] hamilelikte hersey yiyebilirsin ama sonrasın da bebek emdiği için bebeğe gaz yapıyor dikkat olup hersey yenilmemeli ama gebelikte canınızın her istediğini yiyin kasmayın kendinizi
Minikcivcivimbenim FatmaAselinAnnesi_60 hamilelikte diyet yapıyordum yasaktı o zamandan beri canım istiyor hamburgeri
Minikcivcivimbenim Sila66 evet cok çekiyor hamilelikten beri istiyorum yiyememistim öyle yapayım bari🥺
hukukcuanne_06 Kızlar yenmesi ysak olan bi şey yeseniz de kimyon dökün ya da kimyonun ot hali var onu kaynatıp için, canınız bi şey çekip yemeseniz daha kötü olur göğsünüz şişer mazallah
Burnumageliyoduslkmsn Yenir kuzum yenir her şeyden yenir ama ölçülü yenir hamilelik lohusalık emzikli olmasak dahi ölçülü yemeliyiz zaten. Şimdi kızma sana özel demiyorum ama emzirirken çiğköfte yenirmi postu ne zaman gelir ,😁😁😁
DnzTnr Minikcivcivimbenim pastörize kullanıyorlar ben araştırdım pastörize yemekte sorun yokmuş o yüzden ben yiyorum hamilelikte haftada 10 günde bir falan içecek olarak yanına ayran icetea falan söylüyorum. Çok fazla yiyenide duydum