Bircanasya Kesinlikle Ela, çünkü Doğa ismindeki türkçe karakter çok sıkıntı. Benim ismim Doğa, yurtdışında yaşıyorum. Ğ harfi olmadığı için Doğa diye telaffuz eden yok. Doga diyorlar çok kaba oluyor, doğrusunu söylediğinde anlamıyorlar asla, okulda benim ismim Dora oldu mesela herkes Dora diyor sinir bozucu bir durum