Cihangirmom Kızlar 32+0 hamileyim yolda yürürken sanki karnımı delecek sizin bebişlerde yürürken hareketli mi yoksa ters bi durum mu var korktum bide doktorum hafif sancı var ters bi durumda gel dedi ondan da evham yapıyorum galiba