BurcuY 14.haftaya kadar kayıt yaptırmak gerekiyormuş galiba canım sağlıkocağına.Bazen hastane kayıtlarından ulaşıyorlar ama eltim 37.haftada düşmüş sistemlerine.Beni 14gibi çağırdılar tansiyon,kilo kontrolleri yapıldı kullandığım ilaçları yazdılar.Sen de bir git istersen onlar çağırmadan ben ilaçları da oradan yazdırıyorum doktor sağolsun bir kerede hamilelik sonuna yetecek kadar yazıyor habire git gel olmuyor.